شناسهٔ خبر: 133279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از طرح راهسازی نقده مطرح شد؛

قدردانی نماینده مردم نقده و اشنویه از عملکرد اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی /اتمام قطعه دوم پروژه حیدر آباد به نقده زودتر از زمان موعد مقرر

دکتر حمزه لو علی زنجانی حسنلویی، نماینده مردم شریف اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شاخص اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، در جریان بازدید از روند اجرای آسفالت قطعه دوم پروژه‌ چهار باند نمودن محور نقده به حیدر آباد به لحاظ اتمام پروژه، زودتر از موعد مقرر از عملکرد اداره راه و شهرسازی استان تقدیر و تشکر کرد .

نماینده مردم شریف اشنویه و نقده در بازدید مشترک مدیر کل راه و شهرسازی استان از محل اجرای پروژه گفت:توسعه راه و زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای نقش مهمی در بهبود شاخص‌های توسعه استان داشته و در این خصوص از زحمات حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی استان قدردانی می‌گردد.

وی افزود:با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی (ع)و تردد زائران از محور های مواصلاتی مرزی استان با کشور عراق، استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات برای این امر لازم و ضروری است.

سید محسن حمزه‌لو، مدیر کل راه و شهرسازی استان در جریان این بازدید گفت:با اتمام قطعه دوم پروژه چهار باند نمودن محور حیدر آباد به نقده ۲/۵کیلومتر از این محور زیر بار ترافیکی رفته و بخش مهمی از نقاط حادثه خیر این محور اصلاح میگردد.

وی گفت: پیش بینی میگردد تا پایان اردیبهشت ماه جاری اجرای آسفالت این قطعه زود از مدت مقرر پیش بینی شده به اتمام رسیده و اجرای پروژه در قطعات و مسیر های بعدی با سرعت بیشتری ادامه می یابد.